Saturday, January 1, 2011

Subscribe 2011~!!

Salam semua! Selamat Tahun Baru!
(semua orang buat entry tahun baru, aku nak juga buat!)

Ok, di sini aman nak umumkan sesuatu. Mulai 2011 ni, aman akan punyai 1 aktiviti setiap minggu untuk korang semua! (bajet gila aku..) Mulai semalam, dan seterusnya, aman akan buat vlog~!!!! Yeah!

Untuk video pertama ni, (sebenrnya kedua..) aman saja nak promot kat blog. sebab selepas ni, segala update vlog aman hanya di youtube. sebab vlog aman ni bukan lagi berkisarkan "Comics n Career", jadi aman xnak campur.



Apapun, kalau korang sudi, dan seorang youtubers sejati, boleh la melawat channel AmanWan, (ini channel baru khas utk vlog), dan subscribe untuk dapatkan update vlog seterusnya. hehe!

Ok, sebelum tu, aman nak perkenalkan sesuatu...seseorang kepada korang semua. Rasanya korang dah kenal diorang ni, jadi, yeah, ini dia....MENTOL PECAH~!!!

Diorang ni buat video2 yang sempoi di youtube dan sekarang diorang semakin naik dengan video2 gila yang pecah otak best!! Korang subscribe dan layan la video diorang ni, sangat berbaloi! (hiburan hujung minggu aku ni ! selain baca komik online kat mangastream)

Neway, untuk video terbaru penutup tahun baru 2010, diorang ada buat 1 video yang Aman juga ada di dalam nya. (segan seh~) Dalam video ni, korang akan tengok bagaimana Mentol Pecah membantu aman dalam sesuatu misi di Comic Fiesta!



So, Selamat Tahun Baru lagi sekali, semoga korang terus superb dan menyokong AmanWan dan MentolPecah~!! Enjoy~!!

-out-

4 comments:

Lavendra said...

Gempak gila la video diorang~
Tahniah Aman sebab dpt jumpa keith! XDD

Selo said...

Nice Vlog...Nice Jokes!

Anonymous said...

shazet tu beatbox malaysiakan??

Aman Wan said...

laven- yup2, berdebar2 kot. hahaha. tenkiu laven! XD

selo- haha, tenkiu2~!!

rysal- yup2, aman pun baru tau dia beatbox malaysia lepas tgk youtube channel dia. cool~!!