Monday, October 31, 2011

Fan Art #3

Wah, lama juga Aman tak post fan art kat blog ni. Last fan art ialah untuk Smash20 yang bakal keluar di pasaran nanti! Btw, atas ni ialah fan art untuk 2 buah komik Komik-M yang bakal diterbitkan!

Opie & Jaja
Ini ialah himpunan komik antologi yang menceritakan kisah ragam adik beradik ni yang sering tidak sekepala. Pastinya akan ada lawak2 sengal lutut sambil diselit2 pengajaran berguna secara sinis dalam komik ni nanti. Mesti beli! Komik ni dilukis oleh Bophairy yang turut melukis komik Ultra Qalif~!!

Dunia Kartun: Lawak Budak Sekolah
Komik ini dilukis oleh pelukis komik Kecemprengman, iaitu Poyo. Siapa tak kenal Poyo, pekomik yang sinonim dengan lawak pecah anak tekak ni! Sememangnya, komik Lawak Budak Sekolah ni juga mesti beli!

Apapun, terus menyokong mereka ini dan juga sokong Komik-M~!! Ada banyak lagi komik2 yang menarik diterbitkan di sana. Komik aman? errrr.....kita jumpa entry akan datang! Bye2~!!

-out-

6 comments:

♥NuR SyAFiQah♥ said...

macam best je..xsabar nak baca :)

Aman Wan said...

Mesti best~!! hehe aman pun x sabar nak baca. XD

Dzarief Zuhdi said...

mantap seyh.. malangnya kat skudai nie payah nak cari komkM.. adeii

keep it up abg aman.. wohhooo

Night Aves said...

Smash 20 dah nak keluar? Lama betol masa peramnya.

tasha zulkefli said...

aman wan...pekomik yg beshh!!~ser0nok..start ikut blog n vid kt youtube lps tgk iklan gengster~seronok~~keep it up br0!

edohayra said...

assalamualaikum.. actually sy nk tlg promote krya kwn sy ni.. dia ni sgt pndai mlukis tp xdak orang yang bleh bntu dia serlahkn bkat dia.. mybe aman bleh tlong dia.. aman bleh tgk krya dia di blog dia :D
http://myartworkntahape-apentah.blogspot.com/