Friday, June 29, 2012

Aku teringin nak......

Aku teringin nak tulis novel...

Aku sebenarnya suka novel thriller yang bunuh2. Tapi aku juga suka novel yang bermakna.. Aku tak pandai berfalsafah macam Bahruddin Bekri.. Tak pandai buat cerita twist bunuh2 ala2 Ramlee Awang Murshid... Hmmm... Aku pandai tulis cerita merepek. Tapi kalau tulis cerita merepek, macam Karangan Karut yang aku selalu buat tu, macam tak sesuai lak.

Habis tu aku nak tulis apa..

Hmmm..

Aku suka cerita lawak...

Tulis cerita lawak? Novel... hmmm.. panjang gak nak tulis novel... Hmmm...

Aku teringin nak tulis novel...

kbai.

-out-

3 comments:

Dayang Deno said...

tulis la novel.. then post kat sini :)

Kuronofu91 said...

Saya suka lukis komik, tapi lukis sekerat je malas nak sambung...huhu... saya ada letak komik sy kat blog hari tu, kesudahan dia tergantung... :P

Unknown said...

cuba wat novel komik..rasanya lagi menarik...grafik + teks...agak menarik jugak...