Monday, July 9, 2012

Apa Citer komik G3??

Pehh.. rasanya agak lama tak buat entry pasal perkembangan kerja komik Aman dalam Majalah G3. Apapun, sekarang ni, dah masuk bulan 7 dan Aman pun baru je siapkan komik LabuBula episod 8.

Kalau sesiapa yang follow komik LabuBula aman tu di Majalah G3, Lately, Aman akui kualiti komik agak drop. Sebab Aman terbiasa delay kerja then bila nak submit, baru rushing. Jadi, kebanyakan komik tu agak rushing disiapkan. jadi, Aman minta maaf banyak2. (janji tak buat lagi.. huhuhu)

Aman skang tengah susun jadual diri lagi. Nak kasi disiplin dengan kerja2 lain. Bukan senang nak tukar tabiat diri. Jadi, Aman masih dalam proses berubah kepada yang lebih baik.

Alhamdulillah, bermula episod 7 hari tu, Aman dah mula tak rushing sangat. Tapi still kualiti sikit comot. Dan episod 8 kali ini, yang bakal keluar pada bulan puasa nanti, Aman boleh kata, Aman agak berpuas hati. Kerja tak rushing, dan kualiti dah kembali normal. Alhamdulillah.

Ohye, citer pasal puasa, sempena puasa nanti, G3 isu 102 (isu bulan ogos) nanti, Majalah G3 akan buat edisi bumper! Jadi, Aman agak hepi sebab:

-Majalah G3 akan tebal
-Komik LabuBula kali ni kualiti yang bagus!
-Jalan cerita LabuBula sedang berada di puncak!
-Aman ada lukis 2 page extra komik spesel puasa. hehe

Yup2, Aman ada lukis komik spesel pasal puasa. Bukan LabuBula, tapi ini tambahan saja. Hope korang akan suka walaupun 2 pages je. hehe. (preview komik di atas)

Ohye, Aman tak dapat nak tunjuk preview page komik LabuBula kali ni sebab setiap page akan ada spoiler. Terutama pada mereka yang belum baca episod bulan julai. Lagipun, episod 8 ini ialah episod yang agak tegang! Di mana cerita LabuBula sudah berada di tengah2.

Yup2, Aman dalam proses untuk menamatkan siri LabuBula ini. Dan Aman harap endingnya akan buat korang terharu dan terpegun dengan misteri yang bakal dirungkai. hehe

Oklah! Apapun, jangan lupa dapatkan Majalah G3 isu 102 tau! Bumper Raya tuuu!!

-out-

p/s- nantikan filem pendek terbaru lakonan geng kartunis2 G3. hehehe!

7 comments:

razzwey razz said...

Oh yeah.... :-)

Anonymous said...

Ekau lukis cantik ko, comot ko, tombam ko, pakcik totap sokong ekau.
Biar amareka hantar posawat F15 nak bom jamban pakcik.. pakcik totap sokong ekau.. pakcik relo poie momorut kek jamban masjid.
Hidup aman tombam!

-pakcik tam tam-

Lelaki Ini said...

gudluck aman!

Anonymous said...

hihi.. abang aman.. cemane nk antor work kat G3.. by post kah, kepada Abang A'an Budak baik selaku editor yg chumel....??

nazrul ali said...

pokcik pon totap sokong ekau eman tam tam

Anonymous said...

What a stuff of un-ambiguity and preserveness of precious experience about unexpected
emotions.

Feel free to surf to my webpage - 401k contribution limits 2013

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.2
ralph lauren outlet
bears jerseys
ralph lauren uk
huaraches
jordan 4
kate spade outlet
canada goose jackets
nike shoes
oakley sunglasses wholesale
mbt shoes outlet