Thursday, August 22, 2013

Hari yang agak produktif!

Yeah! Lately ni Aman berjaya juga memotivasi dan disiplinkan diri. Aman target untuk melukis 3 page saja sehari. Dan melukis hanya dari 8 pagi hingga 5 petang (office hour). Walaupun kadang-kadang target untuk 3 page itu terbabas, tapi so far Aman rasa agak produktif dan boleh follow cara ni.

Depend juga pada page yang dilukis juga. Hari ini Aman melukis page yang agak susah. (Takde la susah mana, cuma leceh) Jadi hari ini Aman cuma mampu siapkan 2 pages saja. Tapi tengah malam nanti Aman akan cuba untuk siapkan 1 lagi page.




Tapi perkara yang paling memotivasikan Aman untuk laju siapkan Lawak Sekolah ialah tentunya peminat Lawak Sekolah. Walaupun baru 2 buku, tapi ada yang sudah sudi menanti untuk membaca buku seterusnya. Aman tak minta la kena

puji melambung sebab Aman tau karya Aman masih biasa-biasa saja. Tetapi sedikit kata semangat dari pembaca sangat membakar semangat Aman untuk terus mara.

InsyaAllah, doakan Aman untuk teruskan momentum melukis ini. Memang seronok bila produktif begini. Rasa macam 'betul-betul bekerja'. Hehehe!

-out-

6 comments:

Syat0za Zai said...

nk tau harga tablet lukis2 tuuu

Aman Wan said...

Syatoza- Yang Aman punya ni Fujitsu. Jenama jepun. Harga Rm4+++.

sakuraspicelife said...

xnk buat vlog lagi ke cm kl gangster,tip2 temuduga,tip brckp dgn org yg lbih tua tuh.rindu la video2 cmtuh huhu tolong la buat -support 100%")

Anonymous said...

Assalamualaikum.. boleh tahu kat mana boleh beli tablet tu x? website malaysia mana ada jual ye.. tq >w<

Unknown said...

mana Aman beli benda tu? mahal dok?

5689 said...

zzzzz2018.10.25
coach outlet
birken stock
ugg boots clearance
nike shoes
fitflops clearance
canada goose outlet
adidas nmd
ralph lauren polo
kate spade outlet
christian louboutin shoes