Friday, March 28, 2014

Mara dengan Pantas!

Serius, bulan ini aku superbly sibuk baq hang!

Pada post lepas, memang aku sangat gelabah takut tak sempat siap komik. Aku mengadu pada Tuan Pengurus tentang hal ini. Tapi Tuan Pengurus kata masih sempat! Dan bantu aku push diri ni untuk siapkan.

Alhamdulillah, walaupun masih belum sepenuhnya siap lagi. Tapi at least aku dah mula nampak harapan!!

Sekarang ni, 50 pages komik sudah diberi pada editor untuk proses toning. Kaver juga sudah siap lukis dan sudah diberi pada kaleris untuk warna. Komik pula tinggal lagi beberapa pages nak lengkap!

Tapi, untuk nomik Lawak Sekolah 4 ini juga, Aman terpaksa belajar buat layout dan bubble dialog sendiri. Kalau beri pada editor takut tak cukup masa. Awal bulan April sudah mahu print...huhuhu!

Apapun, apa yang Aman perlu sekarang adalah pantas! Pantas! dan Pantas!!

Semoga segalanya dipermudahkan.


Amin!

^__^

-out-