Tuesday, December 16, 2008

Taggy Thingy

Anyway,maafkan daku kerana sebelum2 ni,tidak sempat utk membuat tag yg anda tagkan pada ku.. nah,ni dah siap pon..hehe... dibawah ni,ialah tag daripada Aiman, Boboy dan Adledash..

1)Do you think you're hot?
ha'ah,kenapa? ada masalah ke?..........(nayyy...gurau
je....)

2)Upload your favourite picture of you!

3)Why do you like that picture?
walaupun muka dan penampilan ku agak serabai, namun hari tersebut memberi sejuta makna dlm hidupku~

4)When was the last time you ate pizza?
oh, malam besday saya yg ke 20. makan dgn famili kat nilai.

5)The last song you listened to?
i'll never go-eric santos (lagu yg bakal menjadi lagu tema shortfilm ku~)

6)What are you doing right now besides this?
conteng2 kertas dan membaca blog org len...

7)What name would you prefer besides yours?
dah tentunya Aman Wan. (ramai org diluar sangka kan ia nama sebenar....)

I tag : (kebanyakannya pernah buat tag ini...)
1. Pagad Boboy
2. Jeehan Taiko Hingus
3. Aiman Kato'
4. Sister Adledash
5. Fa'in Garfield

8)Who is number 1?
kawan ku Boboy. seorang yang sempoi dan sgt teruja melihat video2 serta foto2 yg terpangpang wajahnya...haha

9)Number 3 is having a relationship with?
Yang Maha Esa~ aaamiin~

10)Say something about number 5?
seorang wanita yang ceria dan menarik pandangan saya tika pertama kali bertemu kerana wajahnya yang iras2 Violet dlm "Charlie & Choclate Factory"..hehe

11)How about number 4?
hohoh,seorang yang banyak memberi dorongan padaku, namun beliau sedang hadapi masalah sekarang, ku harap dpt menjadi pendorong beliau juga..sabar2~

12)Who is number 2?
sifu besar ku, mengajarku cara2 yang betul tentang lap hingus di sofa. beliaulah Taiko Hingus! Tunjuk ajarku sifu~!


* * * * * * * * * *

haa..tagg yg seterusnya ini,aku telah di tag oleh Ms.Fain.. hehe,sori kerana memngambila masa yg agak lama utk menyiapkannya.. dan tag ni byk ku jawab dgn ayat2 merapu sajer...

1) bekas kekasih saya adalah
adalah peminat barbie yg tidak mengenali siapakah tanggang. haha! =p

2) saya sedang mendengar
bunyi taipan keyboard serta batuk nenek di ruang tamu.

3) mungkin saya patut
menggunting rambut saya..err..malas lah~

4) saya suka belajar
tentang perkara2 yg saya minat terutama tentang komik!

5) sahabat baik saya adalah
anda sumer~!

6) saya tak paham
fizik, sejak dari form 4 mmg saya agak lemah dlm pelajaran ni, dgn itu menyebabkan saya menukar course dr engine ke archi..hehe

7) saya kehilangan
komik, dan novel2 grafik.. weh,sape pinjam pulang balik~ waa..

8) ramai yg berkata
saya semakin tembam.. yeah! mision berjaya!

9) makna nama saya ialah
Keamanan pertama...(aman wan) haha..memandai je aku..

10) cinta tu adalah..
sebuah filem tempatan arahan Khabir Bhatia.

11) di suatu tempat
patinya berpenghuni mahupun berpenunggu~

12) saya akan cuba
melukis komik 1 page 1 hari...erk..boleh ker..?

13) makna SELAMANYA ialah
forever...rujuk dlm kamus ni,dia ckp cmtu...

14) henpon saya...
pernah hilang dicuri dan kedua2 henpon saya itu adalah pemberian emak..haha

15) saya paling meluat
dengan org yang suka judge org (dlm aspek memburukkan org tersebut) tanpa mengenali diri orang itu yg sebenar.. kata2 ini mendapat sokongan dari Shrek..

16) bila saya bangun dr tidur
carik henpon yang terkepit bawah bantal utk tgk jam sudah pukul braper...

17) party adalah
sesuatu yg best dan meriah jika tidak melampaui batasnya..

18) haiwan yg paling cute
singa dan harimau.

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
sekarang,sebab saya dapat menikmati dan merancang sendiri perjalanan hidup saya bersama2 org2 yg saya sayang...

20) hari ini saya rasa sgt tension sbb
terbangun lambat! sian nenek buat air kopi sendri..

21) mlm ini saya akan cuba
menyiapkan storyboard komik serta skrip shortfilm utk studio saya..hehe

22) saya btl2 inginkan
kejayaan di dunia dan akhirat kepada ibubapa serta keluarga saya...termasuk saya gak ar..

23) bila tgk muka kt cermin pg td
betul2 kan rambut yang serabai dan panjang..
24) shopping kompleks adalah

tempat yang tersangat best kiranya ia mempunyai kedai2 buku ternama seperti MPH mahupun POPULOR...

25) makanan segera biasanya
senang dimasak, senang nak makan, dan senang membunuh..

26) ayat2 terakhir kata pd org...
"ha'ah" jawab aman terhadap soalan neneknya yang bertanya tentang bertapa cerahnya cuaca hari ini.

27) nk pnjgkn tag ni?
takmau la..

28) mata sy
sangat bulat...org kate la.. manede,normal la ni~~



yeah! Da siap!
-OUT-

10 comments:

sEsuki xD said...

oiiii~
ko la raje segale taiko!!!
pakar dalam mengelap segale jenis virus2
xngakuuuu plakkk.
buekkks!~

jemari bebas? said...

siapa boboy? saya tidak faham~

garfield'78 said...

Hahaha!!
yeay,dh buat~
hehe..

oo,balas dendem ye..
ok2..xpe!
sesudah subuh fain wat!:P

mission berjaye tuk montel??
hahaha!!
kamunih..
org nak kurus~
ngee..

Meooo Comicore Club said...

aku suke, ttg nak buat komik tue...

nko very determine.

macho gila ah ding-dong!!!

omarkhayam said...

no 10 best.

Aman Wan said...

haha..agak ar. sepi pun orait gak.

Anonymous said...

1) bekas kekasih saya adalah
x ader. jgn nak memandai.

2) saya sedang mendengar
bunyik pintu berdentum kena tiup angin.

3) mungkin saya patut
sambung sketching kartun saya..(in your dream..)

4) saya suka belajar
anatomy n physiology (poyo jer).

5) sahabat baik saya adalah
sape2 yg rase aku baek. hehe..

6) saya tak paham
kenapa org suka kluar sampai tengah malam?

7) saya kehilangan
barang2 yg saya x perasan dah hilang.

8) ramai yg berkata
ko nih kedekut taik hidung pahit.

9) makna nama saya ialah
taichou. ahahaha.

10) cinta tu adalah..
tengok dlm kamus dewan.

11) di suatu tempat
ade bakteria.

12) saya akan cuba
tido lg banyak, nak bayar hutang2 tido sblom nih. ahaks~

13) makna SELAMANYA ialah
sepanjang masa.. agaknyer..

14) henpon saya...
xkan ada saper nak curik. anjing pon takut tengok..

15) saya paling meluat
org yg gune pkataan manje2 dlm conversation n org yg sy rasa benci.

16) bila saya bangun dr tidur
tengok jam kat h/p. kalo blom kul 6, tido balek.

17) party adalah
jamuan.

18) haiwan yg paling cute ialah
yogi bear.

19) peringkat umo yg paling time dah tua, pasal semua org kena respect. hehe.

20) hari ini saya rasa sgt tension sbb
kena balek kampung awal2 pagi.

21) mlm ini saya akan cuba
habiskan aper yg tgh didownload.

22) saya btl2 inginkan
satu hari yg sunyi tanpa gangguan.

23) bila tgk muka kt cermin pg td
sikat rambut elok2 sblom pi gunting.

24) shopping kompleks adalah
sangat best kalo shopping dlm masa yg singkat, n sangat boring biler kena tunggu org beli baju.

25) makanan segera biasanya
masak x smpai 5 minit.

26) ayat2 terakhir kata pd org...
"ntah, x tau"- trademark ak. copyright, x bleh curik.

27) nk pnjgkn tag ni?
x nak. nyamuk dah dtg nak perang.

28) mata sy
normal (rabun jauh). hehe.

garfield'78 said...

Hehe..malula saye~
kamuni..hik!

:))

Anonymous said...

Hey, know About Jessica Henwick biography? Visit Our page or Click Here To Read this article.

Anonymous said...

Hey, know About Mosharraf Karim biography? Visit Our page or Click here to read this article.