Wednesday, April 22, 2009

Bosan but Thanks

Anyway, aku dah bercuti selama seminggu (2 weeks lagi..) dan cuti kali ini aku ditemani oleh nenek yang datang dari kampung. Kira nenek memantau kelakuan ku la~ Tapi, kerana tv rosak, hari2 nenek di rumah ni sunyi je. Dia slalu termenung di sofa, aku pula di meja makan melukis2. Kadang2 kami berbual, tapi bila tiada topik, sunyi balik~

Pagi tadi,aku membelek2 isi dalam external hardisk. Ada beberapa movie melayu yang aku simpan.. Jadi,sarapan pagi kami tadi dihidangkan skali dengan set wayang (laptop) cerita dibawah..


Cicakman 2... not bad.. better dari yang Cicakman 1. Menyampah giler tengok Cicakman 1.. neway, Sekuel kali ni much better, even ada lack gak sket. But,still enjoyable for me.


ANDDDDD.....~

Cinta U-turn... ia filem yang..
Buang masa aku jer!
Otak x berkembang tgk citer nih!
Saper laa,yg buat citer nih..
Aisehh...damn~
Ntah hape2 ntah!

Tapi... bila aku menjeling ke arah nenek, nenek tersenyum pagi tu. menonton cerita yang aku rasakan merepek dan bosan tu. Mata nenek sgt enjoy menonton cerita tu. Kemudian aku rasa.. mungkin cerita ni tak seburuk yang aku sangka.. sekurang2nya, pagi nenek hari ni x sunyi sangat kerana cerita bosan ni~


Thanks...-out-

yeah,tv dah dibaiki~!
Hargai warga emas korang.

11 comments:

Poyo said...

Aman, manjenye koo..
Teringat kat arwah
nenek aku..
Ciumkan pipi nenet ko
utk aku.. (^_^)

Irfan F-one-R said...

teringat aku pade arwah nenek aku yg tak penah aku jumpe dan tak penah tau name.. wakaka..

nayzee said...

hehe..cite mlayu mmg xbesh..
xpe...layan je...;)

jemari bebas? said...

bongok kau tgk cte cinta u-turn~

chokilala said...

comelnya nenek aman. tapi giginya mana? kihkih. gunalah polident

aman pun comel. mata aman. hehe. aman, cepat la buat komik mcm blog miao! :P

alifstyle said...

cicakman 2 tak best!
Cinta U Turn aku tak tengok, jadi ia juga tak best.

Cuma Aman Wan sahaja yang best! Sebab dia warga penyayang.

Aman Wan said...

poyo-- huhu,dah x manja sgt. sejak duduk asrama, aku mcm kurang rapat dgn family.. hmm..aku rasa anak aku nnti x nak bg masuk asrama la..

irfan-- peh..xper.. sedekahkan alfatihah pada nenek kau..aamin~

fairuz-- huhu,apeleh wat.. itu je citer yg ada..adoii..

boboy-- ah~ dari kau asyik ulang cerita Sepi jer. huh.

chokilala-- haha,nenek mmg comel, adik beradik dia ada hidung yg bulat2 cm doremon. hehe =p ah? skang x rajin nk jadi mcm miao..huhu.. akan dtg maybe?

alif-- yup,x best. tp sebab dia better dr yg 1st, kira blh layan la bg aku.huhu. yup, jgn tgk Cinta U-turn melainkan nenek aku ada bersama. =)

alif,kau warga penyayang juga pada haiwan2. kau kan peminat WWF~ (panda~)

nasirharis said...

sape soh ko tgk cite cinta u turn yg bangang tu....hahaha.tgk tajuk da la....haha

Aman Wan said...

hahaha..
manetau.. tajuk dia tricky kot~
kira mmg dia meng"u-turn"kan cinta aku dari filem melayu la~ haahaha

Anonymous said...

Hey, know About Wahid-Uddin Mahmud biography? Visit Our website to read this article.

Anonymous said...

Hey, know About Loni Anderson biography? Visit Our Website To Read this article.