Friday, April 17, 2009

Stroke Baru



Ahh~!
Seronok betul biler dapat siapkan karakter2 nih. hehe.
Neway,aman try utk pelbagaikan lagi stroke aman dalam pembinaan karakter. Harap dapat hasilkan karakter2 yang unik dan dapat lihat perbezaan yang ketara antara diorang. hmm..maybe yang ni still lemah.. neway,i need to practice more n more n more~

And,yup. Macam yang tertera kat atas tu, "Coming Soon". Insyaallah kalau xde aral melintang, impian akan jadi kenyataan. err.. tapi aman masih x letak nama kat karakter2 ni.. haha. Pasni nak try buat mereka beraksi dalam komik lak. Yeah~ Sambung lukis~

-out-

silakan komen n kritik. ^__^
more characters will coming soon~

16 comments:

Poyo said...

Aman,
aku suka budak perempuan yang sebelah kiri tu.. aku pun xtau nape aku suka... (-..-)???

Aman Wan said...

haha,aku pun suka dia gak. dgn si tembam tu. aku paling enjoy lukis si tembam, dan paling senang lukis pompuan yg kiri. dan dua2 suka makan. mcm aku~ hehe

Irfan F-one-R said...

timah-bobby-sam-dol-nani

name cadangan aku.. wakakakaka..

Aman Wan said...

haha,tenkiu2~
owh,aku minat dgn nama Nani tu!
unik sket. Inani pun orait. nama kawan aku. hehe

Poyo said...

dalam 5 orang tu, sape yg jadi leader?

Aman Wan said...

dah tentunya yg tengah. hehe.
poyo,ko x tido lagi? haha,esok nak bgn awal gi meeting. hehe

Meooo Comicore Club said...

the stroke!!!

yeah

Aman Wan said...

hehe~ ^__^

chokilala said...

comelnya. suka sangat! budak gemuk tu comel. kehkeh

jemari bebas? said...

aman, udah2 la tu.. bwk ulangkaji pljaran skittt~

joegrimjow said...

buat sndri ke cari kat tenet?

Aman Wan said...

chokilala-- haha,itu character fav aman. sgt enjoy lukis dia. hehe,nak letak nama dia Epul.

boboy-- ahh,kau~ mana gambar pd hah? ko tu bawak2 la g men hoki. hehe,g balik hostel cepat.

joegrimjow-- buat sendiri~ kalau jumpe kat internet pun, itu aman upload. kat deviantart, tension, pergh. =)

Unknown said...

aman! keep up k! buley nampak da karakter tu mcm ur trademark..nampak malaysian..nampak da katun tu aman punye style..huhu! keep up!

Aman Wan said...

thanks kak adledash~! aman akan try wat yang terbaik! kak adledash pon wat yg terbaik gak utk si dia dn diri sendiri k? ^__^

shinbei said...

salam....ape kbr smua...
sye trtarik....La...dng komek ne...
agk ne ble....
nk kluar d pasran....

Aman Wan said...

thanx shinbei~!
kalau xde aral melintang, insyaallah komik ni boleh la ada dipasaran.
masih dlm proses thumbnail lagi. ikuti blog aman utk perkembangan yg lain k~

thanx again~!!