Tuesday, July 19, 2011

Tart Nenas Mama

Well, seperti mana yang aman pernah bitau dalam entry lepas, komik antologi aman yang bertajuk Tart Nenas Mama tak akan di publish tahun ni. Jadi, editor dah minta aman untuk compresskan komik aman dari 12pages ke 10pages. (huhu..dulu bajet boleh dimaafkan..huhu)

dan apa yang aman dah buat, ialah aman gabungkan 2 muka surat pertama dan 2 muka surat terakhir. Jadi SIAP~! hehe. korang boleh klik gambar komik di sebelah ni, untuk tengok perubahan yang aman buat dan hasilnya. Apapun, akhirnya editor terima komik ni, dan mereka akan simpan komik ni untuk dipublish tahun hadapan! Yeay! Jadi, sebelum komik ni dipublish, aman harap akan sempat terbitkan beberapa lagi komik! Yosh!

Oh ye, dan apa yang kelakarnya, tak sangka komik Tart Nenas Mama ni juga memberi inspirasi kepada mak aman yang dah pencen, untuk memulakan bisnes tart nenas tahun ni. haha! Bawah ialah gambar2 proses tart nenas emak~! Apapun, sempena Ramadhan yang makin tiba, aman nak wish selamat bersedia mengerjakan puasa dan menjalani ibadah yang berlipat2 ganda~! Moga kita dimurahkan rezeki dan dirahmati Allah SWT ya~! Aaaamiin~!


^_______^
-out-

11 comments:

Kaydee said...

ni dah macam entry gadis urban ni...

hahahaha~ :P

Aman Wan said...

alamak, agak la u ols~! hik3, urban tak i? duhh~ =p

Night Aves said...

Aku juga suka Tart nenas. Inilah kuih yang sentiasa memberi perasaan raya kepada aku walaupun aku makan pada waktu bukan raya. Banyak makna woh tart nenas bagi aku.

Lavendra said...

Wahh~ Kuih favourite aku semasa raya XD Nyum3, tak saba nak balik raya ni!

Aman Wan said...

torpedo- wahh..kau memg betul2 suka tart nenas ya. haha, samala ngan aku! takde tart nenas, tak lengkap raya. hehe. ni pun, dah berbalang tart nenas aku habiskan. belum raya lagi ni. huhu

laven- hehehe, sama ngan aku! tapi aku suka batang buruk juga! walau nama dia buruk. XP

riben putih said...

like byk2~ hehe xsabar lak nak raye..wuwuwu

Isteri Encek Bard said...

TAT NANAS KEGEMARAN RAMAI... WAAAAAAAAA TAK SABO NAK BACA KOMIK NIE

SuhanaSamsuddin. said...

whooaaa..lepas ni leh la buat tutorial vlog kuih muih pulak. hehe ^_^

Cikgu AL said...

cikgu al suke kueh tart!!!!

tirahzairi said...

i love tart...nyum3...

detkbell said...

tart nenas mmg best..... tp tak leh mkn banyak2 nanti sakit perut... lol