Monday, January 9, 2012

Perjumpaan ArtiSeni di MidValley~!!

Masa tu aku buka FB dan aku terbaca status Nazry Salam, penulis komik (Misi8A & Misi10A) dan novelis (Kelab Da Vinci) bahawa dia ada nak buat perjumpaan antara peminat2 seni lukis dan tulis ni. Aman rasa itu idea yang best so, Aman pun turut serta la.

Kemudian, pada tarikh perjumpaan tersebut... 7 Januari 2012..
AMAN TERUJA~!! Yup2, Aman memang sangat teruja bila sampai2 je di MidValley, dah ramai sedang berkumpul! Hebat!! Masing2 sangat peramah, berbakat dan sempoi!! Lama gak lepak2 dengan diorang. Ada yang Aman kenal seperti Nazry, Kak Husna, Laven, Ainaa, Reja, Pac dan Selo. Dan ada yang hanya berkenalan di FB dan juga muka2 baru. Tapi walau muka baru atau lama, masing2 boleh hangout dan lepak sama sebab kitorang share minat yang sama. Kami Artis Seni~!! Hehehe!

Kesimpulannya, perjumpaan ini sangat berbaloi. Aman dapat share ilmu dan juga dapat ilmu dari mereka. Semangat untuk bekarya juga meluap2 lepas perjumpaan tu. Hope perjumpaan ini akan diadakan lagi oleh Tuan Presiden Revgang iaitu Nazry Salam~!!

Terbaik Naz, aku salute usaha ko! Yeahh~!!

RevGang amik gambar. Foner dan Afiq tak dapat datang la pulak.

Signature hampir semua yang hadir. Cool beb~!!

-OUT-

P/S- Thank Selo, Laven dan Syahmi sebab lepas je perjumpaan n, korang teman Aman shopping. Tak sempat nak belanja korang aiskrim McD hari tu. huhu. Nanti tuntut ye. hik3.

P/S 2- Ohye, gambar2 ni aku curik dari FB Nazry Salam. hehe. Aku tak sempat nak snap pic atau buat video sebab busy bersembang dengan diorang semua. Cool~!!

7 comments:

Syazwan said...

this is best bro! :D

grOundnUt said...

wow..unexpected meeting ke ni?^^'

Anonymous said...

ok nanti aku nak claim sunday coklat conneto...baru 4ringgit haha! xD

Aman Wan said...

Syazwan- memenag best bro! Jom join next time!

groundnut- plan onthespot je meeting ni. lain kali mungkin leh hebah2 kan kat orang lain. hehe

selo- ape klas conneto, aiskrim potong la baru oldskool~!! (kira duit dlm wallet)

NamikPasha said...

walaupun menjadi sudah bergelar artis, encik aman tetap memberi layanan kepada kami terutama saya yg bukan artis ini. tq :D

ahmad syahmi bin mohamad said...

encik aman...saya nak tuntut roti boy buttermilk satu sebab teman awak pegi shopping aritu bole x?jgn lupa milo ais satu...huhu..XD

SSSSSS said...

hermes birkin
fila shoes
kobe byrant shoes
kobe 11
ysl handbags
off white jordan 1
huarache shoes
yeezy 500
russell westbrook shoes
air max 2017